2011. szeptember 16., péntek

A mai napom twitekben

Ha esetleg valaki kimarad belőle, mert nem twittererzik, most bepótolhatja. Emléket kellett állítanom neki, mert sajnálnám, ha végleg elfelednénk. Íme, a mai bénaságom(némi segítséggel):

A rizsfőző tartályom füle azt a pillanatot választotta a leszekadásra, amikor teli rizzsel emelem ki. Visszaesett és mindent beterítettek a kiröppenő kis szemetek. Aztán a fedő után is kapnom kellet, mert majdnem elejtettem. Feltakarítottam és elmosogattam. Az már említésre sem érdemes, hogy rozsdás víz jön a csapból... Szerencsétlen énem, de rég láttalak. Borulj keblemre, már azt hittem elhagysz. Végleg... Megtehetted volna... Legfeljebb kicsit furcsállnám a hiányod, de nem keresgetnélek:D

Tudom, kellett két t, de lelkileg fel vagyok indulva. Aki most be mer szólni... xd

@MsReea Hát ez nagyon lol eszmefuttatás volt :D de a legszebb h a rizsfőző tartályom helyett rizsfőző tanfolyamot olvastam XDDDDD

@fuggoo lehet úgy több értelme lett volna :D Ez vagyok én :D

@MsReea NADE rizsfőző tanfolyam? :D Rohadt nagy tudomány kell ám hozzá :D:D

Nyugodt vagyok... A papucsom talpa teli rizzsel, a kő és a szoba is. Messzire szöktek a szenyadékok... Összese sem söpörhetem, mert mancolódik. Na, majd mindjárt kibabrálok veletek önjáró kis veszedelmek >:D.

Guybrush007: @MsReea tegnap a telefon a melyhutoben...ma a rizs a papucsban...:)))mi johet meg?:DDDDD kesz vigjatek:))))

fuggoo: Nagyon röhögök :DD (cc @MsReea )

@fuggoo Lehet rám fért volna. :D Meg fogsz lepődni. Rengetegen nem tudnak riszt főzni. Nem előre adagokban zacskózottól beszélünk. Igazi rizsről. Külön gurulósról :D

@MsReea Külön gurulós, áhh, kész lettem a rizseidtől :D

@fuggoo Te?! Te lettél kész?! ÉS van képed ezt leírni? Én vagyok kész! Én! :D A blogomon van pár szerencsétlenkedő történetem.Nem olvastad? Állítólag néha... csak néha, egész szellemes vagyok xd

@MsReea Nem olvastam mostanság, lehet az az oka, hogy a főoldalt beborították a kiborult rizsszemek (cc) @djzsuzska

MsReea: Csináljuk meg! xd RT @fuggoo Mai nap kiemelt témája lesz a #rizsfozes ? Esetleg trendet ne csináljunk belőle? :D

@MsReea Thőlem aztán :)

@fuggoo Ugyan! TVD-vel , Windows 8-cal, Drive-val lehetetlen versenyre kelni. Nem mondom, egy lecsengőben lévő Filával esetleg xd

@MsReea A TVD, W8, Drive összefüggésbe belemehetünk jobban? :D

@fuggoo Hát egyikről sem tudnék beszélni, mert egyik sem érdekel... de úgy hallottam Damon Drive-ot kérte meg , hogy leszállítása neki a szupertitkos W8-ast pendrájvon, mert élénken érdeklődik a kékhalál után. Ugyan is, szintén nyugtató szín és Stephnannak szüksége lesz rá, hogy a véreres szemeit borogassa, de Drive megállt valami tartozást rendezni, Stephan teljesen becsavarodott, Damon meg ottmaradt a használhatatlan W8-cal: D

Trend nem lett, azóta Argót nézek, abból idézgetünk. Igen, a mégis egyben van, meg a többi helyesírási hibáért is kár, de minden nem lehet tökéletes. Mára nekem nagyjából minden mindegy... Nem csinálok semmit, leülök és várom az estét. Már csak alvásra vagyok alkalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...