2013. július 8., hétfő

Könyves Álompasik Párbaja 2013 - A top 16













Kiderült végre, hogy ki az a 16 férfi karakter, akikre a legtöbben szavaztak. Bár bevallom én egy kicsit csalódott vagyok, megint túltengenek a paraizés fickók, ebből következően egy csomót nem is ismerek, és hogy Mr. Szürke hogy jutott be, na az is rejtély, de hiába, a többség akarata szent.

És íme a 16 alfahím:

- Jace (A Végzet ereklyéi)
- Cortez (Szent Johanna Gimi)
- Travis (Gyönyörű Sorscsapás)
- Folt (Csitt, Csitt)
- Will (Pokoli szerkezetek)
- Barrons (Tündérkrónikák)
- Gideon (Időtlen szerelem)
- Magnus (A Végzet ereklyéi/Pokoli szerkezetek)
- Ryodan (Tündérkrónikák/Dani O’Malley krónikák)
- Carlos (Perfect Chemistry)
- Étienne (Anna és a francia csók)
- Lucas (Easy-Egyszeregy) 
- Christian Grey (Árnyalat) 
- Daemon (Lux)
- Jem (Pokoli szerkezetek)
- Ash (Vastündérek)

A srácok ilyen párosításban küzdenek majd az első körben: 
 
  • Barrons(Tündérkrónikák) vs Christian Grey (Árnyalat trilógia) - július 15-16 (0:00 – 23:59)  
  • Folt (Csitt, Csitt) vs Jem (Pokoli szerkezetek) - július 16-17 (0:00 – 23:59)  
  • Jace (A Végzet ereklyéi) vs Cortez (Szent Johanna Gimi) - július 17-18 (0:00 – 23:59)  
  • Will (Pokoli szerkezetek) vs Ash (Vastündérek) - július 18-19 (0:00 – 23:59)  
  • Lucas (Easy-Egyszeregy) vs Magnus (A Végzet ereklyéi/Pokoli szerkezetek) - július 19-20 (0:00 – 23:59)   
  • Gideon (Időtlen szerelem) vs Étienne (Anna és a francia csók) - július 20- 21 (0:00 – 23:59)  
  • Travis (Gyönyörű Sorscsapás) vs Carlos (Perfect Chemistry) - július 21-22 (0:00 – 23:59)  
  • Ryodan (Dani O’Malley krónikák) vs Daemon (Lux) július 22-23 (0:00 – 23:59)

A szabályok némileg módosultak. Itt olvashattok róluk bővebben. 


És természetesen ezúttal is lesz nyeremény:

A bejegyzés megosztói között (amit kommentben tessék jelezni és szúrópróbaszerűen ellenőrizni is fogom) kisorsolok egy maximum 4,000 forintos tetszőleges könyvet (a nyertes nevezi meg, mit szeretne), enyém a postázási költség is, sőt, ha valaki angol nyelvű könyvet kérne, az is megoldható.
Minél több bejegyzést oszt meg valaki, annál többször kerül a kalapba, de posztonként csak egyszer számolom a hozzászólókat.
Sorsolás az utolsó forduló eredményhirdetése után várható! 

Szóval tessék megosztani, hozzászólásban jelölni ennek a tényét, no meg játszani, játszani, játszani! De csak 15-étől. ;)

A játékban résztvevő blogok listája: 

 (aktív linkek, kattintással működnek)

1.      Könyvek Háborúja
2.      A végzet ereklyéi
3.      Dream World
4.      Napi falat
5.      Lylia Bloom
6.      Nem harap a 
7.      Macooka könyvese
10.  Manga olvas
14.  Reelka' view


25 megjegyzés:

  1. Megosztottam.:) Hajrá, Cortez! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtál meglepni! :D

      Törlés
    2. Nem is akartalak, azt sem tudom ezeknek a 99%-áról, hogy kik.:D

      Törlés
    3. Akkor én jobban állok. A feléről konkrétan már hallottam :D

      Törlés
    4. Én csak Foltról és Greyről hallottam, meg persze Barronsról tőled.:)

      Törlés
  2. Haha, és megint Cortez nyer! :D

    Amúgy : gyerekek, Magnus, alfahím? :D Mondjuk a világon történtek már furább dolgok is ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... esélyes :D
      Az. Valakinek biztos. Miért, Cortez az? :D Inkább Magnust választanám, mint a tinit. Pár száz évnyi tapasztalat néha igen hasznos lehet... :D

      Törlés
    2. egyetértek, inkább Magnus!

      Törlés
    3. MAGNUUUS <3 Hát, én azért Grey uraságot nem sorolnám az álompasik közé. xD

      Törlés
    4. Valakik csak beszavazták... :D

      Törlés
  3. Megosztottam. Talán Ash és Cortez az én favoritom!

    VálaszTörlés
  4. Nálam abszolút Barrons és Cortez. :)))

    VálaszTörlés
  5. Cortez mindenkinél ott van, mi? Na, ez izgalmas lesz. :) Igaz, még csak a 3. résznél tartok, de fogalmam sincs, ki és mit eszik rajta... :D
    Viszont, ha maradnak a szabályok, jövőre végre már nem lesz benne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az, hogy "végre már"?? :D

      Törlés
    2. Nem akarlak megbántani, de marhára unom a fiatalembert. :D

      Törlés
  6. Én személy szerint Barronsnak, Willnek, Jemnek, Ryodannak, Ashnek, Jacenek, Daemonnak és Magnusnak drukkolok. :P Cortezt nem szeretem, többiekről viszont még nem olvastam. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ez szép lista. :) Természetesen tudom, hogy Magnusnak nem sok esélye van, de ha már paraizé, akkor legyen olyan írisze, hogy elaléljak tőle. :D

      Törlés
  7. Még egy megjegyzés: miért mindig tizenévesek vannak a játék logóján :DD ?

    Hadd legyek őszinte. Magnus egy jó karakter, szerettem én is, de konkrétan nincs kibontva a személye. Ahányan olvastuk a könyvet, annyi Magnust képzelünk el, mert nem ismerjük annyira. Szvsz a srác sosem szeretne alfahím lenni :D

    Én most inkább nem szurkolnék senkinek, de azért nem bánnám, ha az első körben kiesne mr. szürke nyakkendő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, nem én készítettem a logót. Andie biztosan tudja. :D Lehet, hogy nem szeretne az lenni, de beszavazták, így járt. :D És az egész karakterében van valami... ;) Nekem sokkal vonzóbb, mint a spinoff sorozat bármelyik karaktere, sőt Jace-nél is. igen, szeretem a titokzatos, tüzes, villámló szemű pasikat. De csak a könyvekben :D

      Törlés
  8. Pedig a villámló szemű pasik az életben mennyivel jobbak :D

    VálaszTörlés
  9. Twitteren megosztva. :) Neee, július 18-19 a legrosszabb beosztás. Erre az eredményre kíváncsi leszek... :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! :)
    Megosztottam én is :)(https://www.facebook.com/ramona.nemeth.79/posts/363703973732030) (és itt Lilla a nevem, de facen Ramónaként vagyok :D)

    VálaszTörlés
  11. osztva :)
    Team Jem ^^

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...