2013. szeptember 10., kedd

Teaser kedd #59

















Az elmúlt napok eseményeinek hatására magam is kissé forradalma hangulatba kerültem, és valamilyen rejtélyes okból kifolyólag folyamosan a Three Days Grace: Riot cimű számát dúdolom. Kvázi ezzel próbálok lenyugodni. Olaj a tűzre, de mivel már megvédeni magam nem áll módomban - aminek hiányában egyértelműen úgy tűnik, nem nekem van igazam -, a békát le kell nyelni. Sokakban tüskét hagytak az elmúlt napok, de ahogyan várható volt, a láng már alig-alig pislákol, majd lassan visszaáll minden a normális rendbe. Ezen egyetemes szabály alól én sem vagyok kivétel, ezért eldöntöttem, keresek valami igazán ütőset, hogy tökéletesen elterelje a figyelmemet, meg hogy a forradalom után kiáltó lelkem végre lecsillapodhassék. Nos, mondjuk talán nem a megfelelő olvasmányt választottam, mert hát Atticus(!), de az elterelés azért csont nélkül meglesz. 
Tudom, hogy gyanúsan rajongom, de ez egy hamisítatlan urban fantasy széria, aminek várhatóan az első két része megjelenik még az idén kis hazánkban is. Mondjuk emiatt aggódom kicsit; de semmi nem gond, úgyis maradok az angolnál...

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.


Heti kettes:

It' odd how when you feel safe you can't think of that thing it was you kept meaning to do, but when you're running for your life you suddenly remember the entire list of things you never got around to do.
I always wanted to get blindly drunk with a mustrachioed man, take him back to his place, do a few extra shots just this side of severe liver damage, and then shave off half his mustache when he passed out.

Kevin Hearne: Hunted



És csak hogy ne maradjatok ki a tutiból:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...