2014. július 1., kedd

Egy csapással kettőt, azaz Teaser kedd #100 és játék!

















Hát ez is elérkezett! Íme a 100. bejegyzés, és ahogy ígértem, ezt meg kell ünnepelni valamivel. Márpedig mi lenne jobb ünneplés, mint egy jó olvasás?

Nincs más dolgod, mint helyesen válaszolni a Rafflecopterben feltett kérdésre, és ha te nyersz, választhatsz egy könyvet a rovatból. Akármelyiket, amiről eddig írtam, tehát bármelyiket azok közül, amiket megemlítettem a rovatban - igen, azok közül is, amikből nem idéztem, csak bekerült a címük valamelyik leírásba. Megkötés, hogy azt a nyelvű kiadást kapjátok, amit én  is olvastam, amit angolul forgattam, azt angolul lehet megnyerni is - pl. Moningon lívül az összes paraizés könyvem angol nyelvű. Létezik néhány olyan könyv, amit ebben a formában már nem lehet megvásárolni, kérlek ezt vegyétek figyelemebe majd a választásnál is. 

Játszani július 15-én éjfélig lehet, eredményhirdetés pedig 16-án várható. Addig felkerül két újabb bejegyzés, a könyve azokból is választhatóak lesznek.
 

És akkor jöjjön a heti teaser:

"But he's in Flagstaff right now with a couple of werewolves. He'll be fine... I hope."

Kevin Hearne: Shattered





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...