2014. április 29., kedd

Teaser kedd #91




















Dexter barátunk hangulatot, én meg időt csináltam, hogy a most megjelenő Nem vagyok sorozatgyilkos trilógia utolsó részére vethessem magam. Méghozzá olyan hamar, amennyire csak lehet. Szóval vetődtem, megragadtam, megszeretettem, nem eresztem, és bár már a felén túl is vagyok, előre vinnyogok, hogy véget ér a széria. Mert  a sorozat trilógia, ez pedig egy harmadik rész. Nem is tudom, mit vártam...

Mindenesetre még több Wellst, azt szeretnék, meg még több Wellst, de ha lenne egy kis elfekvő Wells, na, annak örülnék a legjobban!
Most például azon agyalok, hogy vajon a kedves Fumax kiadja-e a The Hollow City-t, mert ha nem, kénytelen leszek angolul olvasni. 
Nincs mentségem rá, de imádom ezt a beteg, kitekert stílust, a bizarr ötleteket, és a véres történeteket. 

Heti ismertető: 


- Ötöt - ismételtem. De miért választottad azt, aki arról álmodozik, hogy megöl?  

Dan Wells: Nem akarlak megölni
 

2 megjegyzés:

  1. Elfekvő Wells, ez tetszik. :D Amúgy én azt hallottam, hogy ír hozzá negyedik részt is, én nagyon várom.
    A Hollow city engem is érdekel, mondjuk még a Partialst sem olvastam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :o Tényleg? Ezt még nem olvastam sehol, de végül is lehetne éppen folytatni. ;) Csak már nem mint ifjúsági, hanem felnőtt regény. :)
      Szerettem a Partialst, meglepő, mert YA, de Wells még ebben is jó ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...