2014. április 8., kedd

Teaser kedd #88


Igen, újra egy ifjusági, és igen, Skulduggery Pleasant most nálam a menő. Sajnálom. Képtelen vagyok jelenleg mást felfogni.

Az első éjszakai tizenkét óra után még úgy gondoltam, nem lesz itt semmi baj. Napközben majdnem hat óra alvást sikerült begyűjtenem, de kevés volt. A másodiknál már éreztem, a szakadék szélén táncolok. Hajnali hatkor visítva nevettem néhány kutyás képen és feliratain, méghozzá úgy, hogy csurgott a könnyem, és nem kaptam levegőt sem. A kollegák nem értették... nem csodálom.
Mégis elmentem munka után szavazni, déli tizenkettőre hazaértem, megetettem Killercatet, és rezignáltan vonszoltam el magam az ágyig, nem érdekelt a nyivákolása sem. Szociálisan és agyilag is halott voltam.

Négy és fél óra alvás után biztosra vettem, eljött a világ vége, és az apokalipszis lovasai tombolnak odakint, mégis bementem dolgozni, és nem tudom mikor, nem tudom hol, de egyszer csak felébredtem. A szervezetem üdvözölte a számára normális bioritmust, és annyira felpörögtem, hogy hétfőn ismét nem feküdtem le déli tizenkettőig. Már délután négykor felkeltem, abban a reményben, így majd alszom éjszaka, de tévedtem.
Az óra reggel hatkor csörömpölt, én pedig meg akartam ölni, leszúrni, taposni, fojtani (a puszta kezemmel és még vízbe is), sőt, a koncolás gondolata sem állt messze tőlem, mégsem tetem semmit. Összekapartam magam és reggel elmentem dolgozni. Szóval fáradt vagyok, na! Olvasni is...

Heti ízelítő:

"I just wish you didn't have to be right all the time."
"It is a burden."

Derek Landy: Skulduggery Pleasant The Faceles Ones


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...