2014. szeptember 2., kedd

Teaser kedd #109











Ezen a héten nem haladok oly gyorsan az olvasással, mint az ezt megelőzőn, ennek oka, hogy egyszerűen most a szociális kapcsolataimat ápolom. Méghozzá mindenki nagy megelégedésére, mégis esténként, amikor elcsendesedik a ház, lehetőségem adódik egy kis lazító olvasásra, és mi is lenne erre alkalmasabb, mint egy Rick Riordan könyv.

Nos, nem, nem a The Hero of Olympus sorozat negyedik kötetébe vágtam bele. Méghozzá azért nem, mert az olcsóbb kiadásra még várnom kell, viszont már rég birizgálta a fantáziámat Riordan másik díjnyertes ifjúsági sorozata, a The Kane Chronicles, és kellett hozzá vagy kerek öt oldal, mire rajongó lettem. Ugyanis dacára az egyiptomi háttérnek, ez biza bitang jó, és nem is értem, miért vártam vele ilyen sokáig. De végül is jó, amiért nem hamarkodtam el, így van valami Percy újabb kalandjáig, ami a szívemnek igazán kedves és zseniális írótól származik. 

Heti ízelítő:

"And right now," Zia continued, sounding a bit disapointed,  "I must save your miserable lives.
I suppose we could've refused, but our choices seemed to be Zia or the scorpons, so we ran after her.

Rick Riordan: The Red Pyramid

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...