2013. november 12., kedd

Teaser kedd #68


Jelenleg nem olvasok semmit, azaz hogy ugyanott tartok, ahol eddig. Nem panasz, elég jól el vagyok látva programokkal, csak valahogy nem jutok el az olvasásig. Mire lefekszem majd álmon halok, nem fér bele más, és ahogy végiggondoltam a hetemet, azt ami még hátra van belőle, arra jutottam, hogy már  a jövőhét hétvégét várom, hogy aludhassak végre. Ugyanis az van, hogy ezen a héten egy nap sem érek haza időben, a hétvégét meg igen változó időbeosztással, de máshol töltöm majd, azaz nem lesz ajtó becsukás, halk zene és olvasás. Sőt, még csak kenyérsütés sem. És miközben sosem látott mennyiségű energiám kiapadhatatlannak látszik, a testemet irányítani képtelenen agyam épp bedobja a törülközőt.
Komolyan nem értem...
Vissza a lényeghez, mivel nem olvasok semmi újat, megint hoztam valami egészen mást.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...