2013. augusztus 24., szombat

Goldenblog 2013

Nos, eredetileg nem szándékoztam foglalkozni ezzel a témával, de aztán csak nem bírtam megállni. Biztos az az oka, hogy most, amikor elkezdtem írni, 3:05 perc van, épp most fejeztem be egy jó kis sorozatot - amiről majd posztolni is szándékozom -, szóval fel vagyok pörögve.

Tehát arról van szó, hogy véget ért a Goldenblog 2013-as szavazása, és meglepődve láttam az eredményeket. A 63. helyig szavaztatok fel, és ezt nagyon-nagyon köszönöm. Tekintettel arra, hogy PopArt kategóriában 177 blog versenyzett, ezt nemcsak jó, de egyenesen kitűnő eredménynek tartom.
Főleg akkor, ha tekintettbe vesszük, hogy az oldal kinézete messze nem tökéletes, hogy nem tartozom a legnépszerűbb oldalak közé, de leginkább hogy magamtól soha, de soha nem indultam volna.
Még mindig nem tudom, ki volt az, aki jelölt, bár minden fórumon megkérdeztem, senki sem felelt. Lehet, nem ismerősöm, vagy nem követ sehol, esetleg csak elnézte a kottát, de teljesen mindegy, mert nagyon hálás vagyok érte. Megmérette az én kis kezdetleges, alap skint használó, magam örömét szolgáló blogomat.

Azért írom immáron 2 év 4 hónapja, mert szeretem. Az életem, a lényem része, és ha valamiért abba kéne hagynom, hát nem fájna kevésbé, mint egy elvesztett végtag. Nagyon örülök, hogy sokan, egyre többen olvastok, külön élmény, hogy időnként még kommenteltek is, de a legjobb visszajelzés, hogy szavaztatok rám.

A kategóriában egyébiránt a Toochee győzött, amihez őszintén gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...