2015. december 15., kedd

Teaser kedd #149


Őszintén megvallva, pokolian fáradt vagyok, ezért az olvasás gondolat ahogy megszületik, szinte egyből el is hal. Mivel alig-alig köt le valami, hosszas meggondolás után kezdek bele bármibe is. Persze akadnak kivételek. Pokolian nehéz ellenállni egy jó ifjúsági regénynek, főleg, ha egy olyan sorozat következő része, ami már bebizonyította, érdemes a figyelmemre.

A magyar megjelenéseket egyre kevésbé követem, de azt tudom, hogy a széria első része már megjelent itthon - talán a második is -, viszont ha karácsonyra keresetek könyvet egy érdeklődő, kalandokat kedvelő 9-13 évesnek, szerintem tökéletes választás A sikító lépcső esete.



"Maybe it's my natural style he envies, maybe my boyish charm."
"Or it could be the fact you once stabbed him in the bottom with a sword."

Jonathan Stroud: The Whispering Skull

2 megjegyzés:

  1. Remélem az ünnepekkor, vagy utána tudsz pihenni majd kicsit! Nagy az év végi hajtás? Néha nekem is olyan napjaim vannak, hogy csak húz magába az ágy, és hiába próbálok olvasni, 3 oldal után bebólintok (tegnap is)
    A sikító lépcső esete jó cím :D de ez a következő kötetcím se rossz. :))

    VálaszTörlés
  2. Az ünnepkor, és pont. :) de elég lesz, vagy nem :)
    Tegnap kilenckor lefeküdtem aludni, mint a tatterek. :D És hamarosan nekiindulok ma is, mert a kispárnám vagy tíz perce cincog utánam, és ki vagyok én, hogy ezt megtagadjam? :D

    :o Akkor te sem jártál jobban. :)remélem, te azért kipihened majd magad! :)

    A Sikító lépcső esetében nem csak a címe jó. Szerintem szeretnéd. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...