2012. január 8., vasárnap

Sherlock 2.évad

Nem szoktam angol vagy amerikai sorozatokról írni, mert így is rengeteg oldal foglalkozik velük, aligha tehetnék hozzájuk bármit, de most az elragadtatottság szól belőlem, amikor azt mondom: Te jó szagú málnabokor! Ez valami brutális kezdet volt!

Már az előző évadot is kedveltem, bár inkább a téma iránti rajongásom adott 8-9 pontot a tízből, de most teljesen levettek a lábamról. Nem tisztem az alkotókat dicsérni, mert ezt nálam sokkal pallérozottabb elmék megtették már(mindenki nézze csak meg a stáblistát), de elég, ha annyit mondok: ezt bizony még Sir Arthur Ignatius Conan Doyle is szeretné!

A modern korral való vegyítés valami olyan bizarr kombinációt hozott össze, ami megvett kilóra és ha lehet még rá is húzott egy lapáttal.

Az eredeti történeteteket alapul vevő feldolgozásban mindenki megtalálhatja, a számára kedvezőt. Van itt rengeteg Holmes, hűséges Watson, már majdnem jó Mycroft.  A karakterek fiatalabbak ugyan, de üsse kavics. Az sms-ek mellett igazán senki sem akadhat meg efféle apróságokon.

Csupán az első öt percért jár némi kis pont levonás, de különben, ha tartani tudják ezt a szintet, számomra az utóbbi évek legjobb sorozata lesz.

Sherlock 2x01 - 9,5/10

Sherlock 2x02 - 10/10

Sherlock 2x03 - 10 a köbön/10

Teljesen hatás alá kerültem. Körülbelül két órát ültem sokkos állapotban és nem hittem el, hogy vége lett az évadnak.

Hiába tudtam mi lesz a végkimenetel, hiszen ismertem az alaptörténetet, azért brutális hirtelenséggel petúniára csüccsentem tőle. Ez már-már emberkínzás! Mikor lesz már jövő nyár?!

2 megjegyzés:

  1. Remélem, nem vagy beteg, vagy ilyesmi. Elakadt a szavad, vagy elromlott a billentyűzet, hogy csak ennyi? :D

    VálaszTörlés
  2. :D Néhány szóban ;), ahogyan mondtam. :) Nem akartam belemenni a cselekménybe, sem a szereplők ecsetelésébe. Komolyan vagy ötven oldalon fent vannak már, ráadásul sokkal hozzáértőbb módon. Csupán szerettem volna kifejezni, hogy igen, ez azért nekem is valami és igen, imádom! :D
    Ne aggódj! Ha film, könyv vagy dorama, akkor ömlik belőlem a szó. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...