2012. február 14., kedd

Izé... vagy Valentin?

Ismét elérkezett Bálint nap. Hogy ki és miként áll hozzá, az egy érdekes dolog. Sokan utálják, van, aki pont ellenkezőleg és akadnak, akik hivatalból utasítják el (Ha a párjuk nem tartja, akkor inkább ők sem.). Számomra alighanem ez örökre Professore barátom születésnapját fogja jelenteni, ami valljuk be, klasszisokkal fontosabb, mint a csoki. Meg is ragadom az alkalmat! Éljél te! Jó sokáig!!!

Magam részéről mindig is szembehelyezkedtem a kötelező szeretettel, így a legemlékezetesebb ünneplésem a 2009-es Véres Valentin 3D mozibemutatója volt, amit az akkoriban még szingli kolléga-barátnőkkel néztem meg. Hááát... Élmény volt az biztos! Nagyjából az ötödik percben fogalmaztam meg először a kérdést:

- Ez kinek a beteg ötlete volt?

Különben nagyon tetszett, csak valahogy nem készültem fel a felém repülő állkapocs és szemből kiálló csákány látványára, de legalább hoztam a szokásos formámat. Olyan szinten izgultam végig a filmet, hogy a körülöttem lévők frászt kaptak. Tőlem! Szegény kolléganőm nagyon kifogta. Jobbján ugráltam én, hatalmas lelkesedéssel, mély átéléssel és félig öntudatlanul, balján egy másik lány, aki eltakarta a szemét, és azt kérte, szóljunk, ha már nézheti. Erre lehet mondani valamit?

Azóta megnéztem még egyszer. Nem volt rossz, nem volt rossz! Már nem ugráltam akkorákat és elsőre is feltűnt a sztori kiszámíthatósága, de eredetileg sem a briliáns forgatókönyvért választottuk. Jensen Ackles volt a méz a madzagunkon. Azért egy dologban mind egyetértettünk hazafelé, a tök sötétben, olyan éjszaka tizenegy után:

- Mit nekünk csákány! Ide Jensennel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...