2015. február 17., kedd

Teaser kedd #132


Hát nem majdnem megfeledkeztem a rovatról?! De csak majdnem. Moziztam, beszélgettem, teáztam, és közben totál lelazultam, aztán hirtelen bevillant: kedd van! Szóval gyorsan, hamar,hamar, sietni kell, mert nekem még dolgom van!

Hosszasan gondolkodtam azon, ma mit olvassak, és arra jöttem rá, hogy egyszerre vagy tíz könyvbe kezdenék szívem szerint, azaz nem tudok dönteni. Ilyenkor mindig jó megoldás egy manga, mert nem hosszú, de legalább rövid, és miközben nézegetem a képeket, illetve betűzgetem a rövid kis párbeszédbuborékokat, talán megjön a kedvem máshoz is. És ha mégsem, arra azért jó volt, hogy húzzam vele egy kicsit az időt, mert el tudok vele szöszmötölni akár két-három napig is.



My company doesn't intent to lose either!
Just between us, it would seem a spy from a rival company stole into my house the other day. 

Yana Toboso: Black Butler V.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...