2012. november 27., kedd

Teaser kedd #18

Csak nem bírtam megállni! Belekezdtem egy újabb könyvbe. Persze nincs baj, mert ismételten csak öt nyitott olvasmányom van, ami egészen szép eredmény. Volt már rosszabb és jobb is, de mohóság, könyvoholista a neved. Legalább haladok... Valamerre és lassan, de akkor is!

Az eheti választottam már rég piszkálja a fantáziámat, és mivel megjelent végre magyarul, hát én magamhoz szólítottam egy hirtelen elme és akarom roham okozataként.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.

Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;

- üsd fel valahol;

- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;

- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti szókupac:

Amikor végéhez közeledik az este, a nagypapám már általában annyira részeg, hogy megmozdulni sem tud. Apának, a bátyámnak és az unokatestvéreimnek kell kivinni annak az autójához, akit a legkevésbé bántott meg.

Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...