2012. november 20., kedd

Teaser kedd #17



Kicsit nem figyeltem oda, dolgoztam meg éltem(ebben a sorrendben), és újabb hetet hagytam a hátam mögött. Időnként elgondolkozom rajta, miért is haladunk ennyire sebesen, de mivel a megértés nem előírás, azt hiszem, nem is akarom tudni. Viszont belekezdtem egy új olvasnivalóba! Ezzel már öt nyitott könyvem van és délután jön a hatodik, de kicsire ugye nem adunk, nagy meg nem számít.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.

Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;

- üsd fel valahol;

- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;

- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Az ötödikből kettő:

" ‘ Do your body functions still work?

I mean, can you actually still, you know—?’ "

Isaac Marion: Warm Bodies

Mondjuk ez a kérdés engem is érdekelne, de ugye még olvasnom kell a válaszig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...