2013. február 19., kedd

Teaser kedd #30



Az én vírusaim köszönök szépen, jól vannak. Bennem. Nem akarnak eltávozni, pedig ugye akármilyen kedves vendég három napig untig elég. Még jó, hogy tudok olvasni,  mert biza számos jó könyvet tudtam le az elmúlt napokban. Már csak a bejegyzéseimre kéne elég időt szakítani...

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.

Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;

- üsd fel valahol;

- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;

- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Az ízelítő:

- Én már tagja vagyok a falubolondok céhének.

Többször átrepült felettünk, majd eltűnt a horizont mögött, kínai betűkkel üzenetet hagyva az égen: ADD MEG MAGAD, DOROTHY!

Christopher Moore: Biff evangéliuma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...