2013. április 30., kedd

Teaser kedd #40


Szerintem senki számára sem titok, hogy a bejegyzések többségét előre beszerkesztem. Nos a Teaser kedd esetében szinte mindig, mert sokkal egyszerűbb kiposztolni reggel, ha már kész van(Értelemszerűen ha nincs kész, nem csak hogy bonyolultabb, de egyenesen lehetetlen is.). Tegnap este azonban inkább filmeztem, nem volt kedvem géphez ülni és különben olvasni sem, ezért elmaradt. Most kissé megkésve, de legalább még határozottan kedden érkezik a rovat, mert ugye volt ez már máshogy is (kmhszerdakmhpéntekhm), tehát még időben vagyok. 

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.


Heti páros:

Amikor kiemelte az állatot a szalmából, a lény felmászott a karján, és úgy kapaszkodott a nyakába, akár egy macska, kis karmait mélyen a gépész öltözék gyapjúgallérjába vájva.
Az állat azonban pillanatnyilag boldog volt, hogy a vállán ülhet - és csendben maradt. 

Scott Westerfeld: Behemót

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...