2013. április 23., kedd

Teaser kedd #39



Eredetileg valami egészen mást szerettem volna ma posztolni, de aztán rájöttem, hogy kedd van. A kedd pedig... Oké, ezt a poént még az elején ellőttem, de fix, hogy ilyenkor csinálok valamit. Azon kívül is, hogy megmutatom nektek, épp mit olvasok. A poszt megjelenésének idején feltehetően dolgozom. Pedig nem sok dologban vagyok annyira biztos, mit abban, hogy valószínűleg sokkal szívesebben aludnék. Így csak a második helyre szorult az olvasás. Bocsi!

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti páros:

Nálam jobban senki sem szerette volna, ha véget ér ez az értelmetlen menekülés. Nem mintha életben maradni jobb lenne, mint meghalni.

Vivien Holloway: Pokoli szolgálat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...