2012. november 6., kedd

Teaser kedd #15



Ha kinézek az ablakon nem tudom eldönteni, hogy kora tavasz vagy ősz van-e, de az egészen bizonyos, kedd van. Szóval újra  itt vagyok, mindenki nagy örömére. Az enyémre legalábbis minden bizonnyal.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.

Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.

Amit tenned kell:

- kapj kézbe egy könyvet;

- üsd fel valahol;

- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;

- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

15. ízelítő:

"Buda-Pesth csodálatos helynek tűnik, annak alapján, amit a vonatból láttam, és ama kevés sétából ítélve, amit utcáin tehettem, mert nem mertem túlságosan eltávolodni az állomástól, tekintve, hogy későn érkeztünk, és az indulásnál annyira akartuk tartani magunkat a menetrendhez, amennyire lehetséges. 

(NB.  Receptet elkérni Minának.)"

Bram Stoker: Drakula

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...