2013. december 17., kedd

Teaser kedd (Há!) #73

 
No nem kell megijedni, nem kerültetek vissza aa jövőbe, és én sem kergültem meg - jó, sosem voltam teljesen normális. Csupán arról van szó, hogy A 39 kulcs biza egy sorozat, aminek újabb részébe kezdtem. Csak mert szeretem.
 
Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti falat:

- A múzeumot nehéz eltéveszteni.
- Pocsék a tájékozódási képességem - mentegetőzött Dan.

Gordon Korman: A császár hagyatéka
(A 39 kulcs sorozat 8. könyve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...