2013. október 22., kedd

Teaser kedd #65


Hát még ugyan nem kezdtem bele a mostani könyvembe, de egyértelműen ő következik, így egy kicsit semleges, a cím ihlette képet választottam. De nem baj, mindig van valami izgalmas a vakon ugrásban, utólag majd kiderül, mennyire nyúltam mellé.

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti ízelítő:


Rettenetesen éreztem magam. Akkor és ott azt gondoltam, hogy azt a napot sosem fogom elfelejteni, és ennél rosszabb nem történhet velem soha. 


Dragon György: Űrcsilliárdos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...