2013. október 9., szerda

Teaser k... vagy izé #63


Nincs mentségem! Legfeljebb annyi, hogy kóros időhiányban szenvedek. Ezért személy szerint az alvást okolom, mert amikor nem aludtam, több dolog fért az életembe, de persze örülök, hogy most pihenek éjszaka, csak így ugye...
A lényeg, hogy tegnap átvettem a Brit színházi klasszikusokra szóló jegyeimet, amiken két kedves barátommal osztozom, és ez nagyjából vitt mindent. Viszont tegnap is ugyanazt olvastam, mint ma, ebből a szempontból tehát legalább jól állok.  

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti ízelítő:


Úgy gondoltam, egy órácskát csak kibírok valahogy vele. Egy óra elteltével aztán felvilágosítom róla, hogy a mi randink olyan, mint az állomáson a vakvágány: megy rajta egy darabig a mozdony, aztán megáll, mert véget érnek a sínek. 


Leslie L. Lawrence: Álmaim asszonya

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...