2013. június 25., kedd

Teaser kedd #48

A kép tonyohoho munkája






















Tegnap éjszaka Killercat ezerrel pörgött. Épp elaludtam, amikor úgy gondolta, hogy jól megdagasztja  a konvektort, csak hogy a cseles, szebb napokat is látott fűtőtest eleje apró lyukas ráccsal borított, ezért pinduri cicuskának beakadtak a körmei. Rángatta, rángatta, amire lekiáltottam: Mit csinálsz!, de csak rángatta tovább. Jogos, válaszolni azt nem tudott. Nem maradt más lehetőségem, feltápászkodtam és hát lemásztam, hogy meglestem mi a probléma. Ezután megmentettem kedvenc jószágomat, és bár már három óra volt, nem tudtam csak úgy visszaaludni, tehát olvastam néhány oldalt az épp aktuális Rick Riordanomból. A pasi egy istenkirályzseni!

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti teaser: 

'They want to cook you and eat you' she said distastefully, 'which is ridiculous. You'd taste terrible.'
'Thank you, Grandmother.'

Rick Riordan: The Son of Neptune

Három mondat lett. Kivételesen, csak most az egyszer, nézzétek el nekem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...