2014. augusztus 26., kedd

Teaser kedd #108


Már csak két nyitott könyvem van, így semmi mentséget nem találtam arra, miért ne kezdhetnék egy új könyvbe - igaz, nem is nagyon kerestem -, tehát belevágtam a dolgok közepébe.
Egy olyan darabra esett a választásom, ami ifjúsági, kellemesen sötét hangulatú, már az első részét is szerettem, és ha minden igaz szeptemberben meg is jelenik a folytatása.

Alan Bradley igazi fekete lovas volt tavaly októberben, és nem várt rajt-cél győzelmet aratott. Szórakoztató volt, egy ifjúsági krimi, ami szerintem hiánypótló mű, ezért nagyon örültem neki, hogy a kiadó ősszel hozza a sorozat második kötetét is. Amiből különben csak 78 oldalt olvastam eddig, de már imádom. Magyar borító még nincs hozzá, így az eredetit csatolom.
Azért van némi előnye annak is, ha az ember lánya blogger...

Heti teaser:

Csodák csodája, de az ostoba jószág megmozdult. 
Hatalmas fekete füst tódult ki a kipufogón, és oda se kellett néznem, hogy tudjam, megint el kell majd magyaráznom papának, hogyan tettem tönkre egy pár fehér zoknit. 

Alan Bradley: Kenderből van a hóhér kötele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...