2015. január 12., hétfő

Elrabolva 3., azaz Tak3n - röviden

Meglehetős izgalommal vártam a folytatást. Az első részt imádtam, a másodiknak elég sok baja volt, de még elment, a harmadikra pedig úgy készültem, mint egy piros betűs ünnepre, vagy még jobban is. A múlt hetem ugyanis több kivetnivalót is hagyott maga után. Mint kiderült, nem csak én voltam ezzel így, és bár nem sok pozitívumot hallottam róla, a társam határozott : Jó lesz és kész!  - véleménye befogta a számat. Reményt adott, és elhittem magam is, hogy van remény, hiszen muszáj, hogy jó legyen!

Nem tudom a többiek milyen filmet láttak, de nekem ez tetszett. Volt történetet, eleje és vége, keret, amire egy valamirevaló film épül. Jó, akció kevesebb volt benne, hiszen Liam Neeson csak túl van már a hatvanon. Cserében behoznak pár karaktert, akiket régebben csak kis ideig és/vagy távolról láttuk, valamit Forest Whitaker is tökéletesen hozta a tőle elvárható alakot. Mostanában szinte egyforma karaktereket kap, azonban ezek új bőrként illenek rá, nincs okunk panaszkodni.
A történet nem követi szorosan az első két részt, ki erre számít meglepődhet, de nem is baj. Új lapot kezdünk, magasabbra tettük a lécet. Érdekes és jó ez a vonulat.

Az akciójelenetek mindazonáltal szépek, dinamikusak, a filmben nyoma sincs mélypontnak. Már ma megnézném újra, még akkor is ha ezúttal is kapnék egy ismeretlen beszélgetőtársat, mint szombaton. Az ember nem duruzsol idegeneknek egy félhomályos moziban, inkább megtartja a véleményét, de velem ez is megesett szombaton. Fura mód nem dühített, mert a Tak3n bizony megérte.
Még akkor is, ha a végén azért volt egy-két apróság amin aztán felvontam a szemöldököm, akkora blődségnek tűntek, no de ezeket a filmeket mégsem az intellektuális nagyságukért szeretjük. Én legalábbis nem.

Jó társaság, finom kávé, klassz film, mást nem is kérhetek. Esetleg egy negyedik részt. És figyelembevétele a lehetőségeket a film végét, egy két érdekes szálat, erre esély mutatkozik.

9/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...