2014. március 11., kedd

Teaser kedd #84


Az a helyzet, hogy nem kezdtem új könyvbe. Lestat nem is tűrne meg maga mellett senkit, én pedig képtelen vagyok másra koncentrálni. Kitölti a gondolataimat, és alig várom, hogy este végre ágyba kerüljek. Csakhogy itt jön a bökkenő, az apró betűs, sűrű sorba szedett regényből maximum harminc oldalt tudok egyszerre olvasni. Meglepő módon, így is túlteljesítettem a tervemet, 599 oldalból 430-ig jutottam.
Már most izgatottan várom az új kötetet, a Prince Lestat-ot, és ha őszinte akarok lenni, akkor bevallom, nem is vágyom most más könyvre, minden szépen és nyugodtan csücsül a polcomon. Várnak türelmesen. De akkor most mi legyen?

Ahogyan ez más hasonló esetekben lenni szokott, kreatívan értelmezem a rovatot, és olyat teszek amit még soha, önmagamból, azaz egy készülő Mindent vagy Semmit történetből szolgálok némi ízelítővel. De, hogy mikor fogom befejezni... Nos, azt nem tudom.

Teaser kedd:

A tinédzser évei elején járó volt múzsa időnként szertelennek vagy kezelhetetlennek tűnt, de legalább nem volt egyedül. Nem vált újra ténylegesen is semmivé a családja számára, és el kellett ismernie, az idő nagy részében meglehetősen jól szórakozott. 


reea: Mindent vagy semmit #9



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...