2014. február 4., kedd

Teaser kedd #79


Reggel fizetés után a pénztároskislány megkérdezte, hogy megnézheti-e a könyvemet. Természetesen megengedtem neki. Először csak annyit mondott: - Ó! Aztán arra következtetett, hogy ez valami horror féle. Megnyugtattam, téved, ez csupán egy ifjúsági regény, igaz, annak nagyon fantáziadús.  
Jóllehet csak 9+-os, ami az ifjúsági kategória middle grade névre hallgató besorolása, mégis meglepően fordulatos, merész és néha bizony bizarr is. 

Akik rendszeresen olvasnak, pontosan tudják, hogy szeretem az ifjúsági irodalmat. Sokszor képesek meglepni, miközben a felnőtt regények tekintetében ez sajnos egyre ritkábban fordúl elő.
Ha angolul olvasok, mint most is, hiszen nálunk nem adták ki a sorozat második kötetét, szempont a nyelvezet is. Az ifjúsági kategória könyvei mindig egyszerűbben, könnyebben olvashatóak.
Az első rész után egyértelművé vált, hogy egy olyan szériával gyarapodtam, amit szeretni fogok. Nem csoda, hogy máris belevágtam a folytatásba, és az eddig eltelt 20 oldal alatt újfent megmosolyogtatott néhány alkalommal. 
Bár a borítót elnézve, értem, hogyan téveszti meg az ártatlan szemlélőt...



I don't think he's ever forgotten the time I threw a bundle of dynamite at him. It didn't kill him obviously, but it definietly ruined his day. 

Derek Landy: Skulduggery Pleasant: Playing with Fire


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...