2013. május 21., kedd

Teaser kedd #43




















Tartozom egy vallomással vagy legalább egy beismeréssel. Mint azt néhányan bizonyára észleltétek, az elmúlt héten nem nagyon írtam semmit. Pedig van pár félkész munkám, fejben egy újabb történet a Mindent vagy Semmit sorozatból, de a kedvem kicsit... Nos, a lényeg, hogy búslakodtam. El kellett fogadnom a tényt, hogy a blog.com már megint több mint egy hete elérhetetlen, tehát feltehetően(lehet vagy csak talán) minden munkám, amit nem mentettem át, elveszett. Két évet fektettem bele az oldalba, és van még nagyjából 250 posztom, amik megismételhetetlenek és egyediek, mert bennük vagyok úgy, ahogy az adott pillanatban lehetséges volt. Még ha újra is írnám mindet(nem fogom), akkor sem lenne ugyanolyan, de talán még csak hasonló sem. Mert nem!Ez pedig kicsit lelombozott. Majd elmúlik...

Az ötletet Andie oldaláról hoztam. Az a lényege, hogy megosztok két random módon választott mondatot abból a könyvből, amit éppen olvasok.
Ha valaki kedvet kap, nyugodt szívvel csatlakozhat. A Könyvek Háborúja blogon gyarapodik tovább a lista a lelkes féliratkozókkal.
Amit tenned kell:
- kapj kézbe egy könyvet;
- üsd fel valahol;
- válassz ki két mondatot (a rábökős technika éppen megfelel), de ha lehet ne nevezd meg közben a gyilkost;
- és tüntesd fel a könyv címét, íróját.

Heti kettes:

- I never dreamt my other half would go to such foolish lengths...!
- But I... have not a single regret... in this path I myself have chosen.
 

Hotaru Odagiri: The Betrayal Knows My Name 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...