2017. január 3., kedd

Teaser kedd #151


Az idei első olvasmányomat körültekintően szerettem volna megtervezni, de jó szokás szerint csak úgy levettem egy könyvet a polcról. És mivel már nagyon rég tartozom magamnak ezzel a könyvvel, azt hiszem, eléggé meg vagyok elégedve a véletlen választással.




Valamelyik rohadt gép fogja magát, és megtalálja a Választ, mi meg repülünk az állásunkból. Úgy értem, mi itt fél éjszakákon át azon vitázunk, hogy van-e Isten, vagy nincs, erre ez az átkozott masina fogja magát, és reggelre odaadja a rohadt telefonszámát is.


Douglas Adams: Galaxis Útikalauz stopposoknak 

2 megjegyzés:

  1. Hú ez egyben van neked? :) Nekem részenként, dobozkás (angol). Hosszú évekkel ezelőtt olvastam az első kettőt, vissza kéne térni hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, magyarul egyben adták ki. Az utolsó két kiadásban legalábbis biztosan :)
      Hajráááá! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...