2014. június 10., kedd

Teaser kedd #97


Eredetileg Vámos Miklóst terveztem a hétre, de az történt, hogy még az előző könyvemből van hátra ötven oldal. ez különben nem lenne akadály, ma befejezem mindenképpen, de egészen biztos vagyok benne, hogy nem kívánok utána majd semmit... Az utolsó bűnevő zsigerileg szólt hozzám, olyan mélyen, és olyan határozott vonalon, amit nem tudok figyelmen kívül hagyni.

A regény különben blogturné keretében került fel a listámra, és ebből már sejthető, hogy igen, lesz turné is, ott majd kifejtem pontosan, mit is értek határozott vonalon, de elég az hozzá, hogy ez biza eddig zseniális, bár még nem tudom a végét, hiszem, hogy nem fogok akkor sem csalódni benne, és nem, ez nem tingli-tangli YA, mint a BTK könyvek többsége.

Félreértés ne essék, nincs a velük semmi baj, leszámítva azt, hogy én viszonylag keveset forgatok, azt is a pasisabb fajtából - hiába, nem én vagyok a célközönség-, de az a könyv... Mély, csodaszép, izgalmas, és... És még egy sereg más is, de épp ezért erre a hétre is valami könnyen megúszóst választok, csak hogy legyen elég időm és alkalmam gondolkodni, újraélni azt, amit eddig olvastam.
Tehát mi is lehetne más, mint egy jó kis lapozgatós manga!

De azért biztos, ami tuti, itt van velem A vér éneke is...


 Heti teaser: 

Why, thus imbec- that is to say, housenaid.
Why does she fail to realise that there is something clearly wrong with her own brain and not the the instuctions?

 Yana Toboso: Black Butler II.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...