2014. június 3., kedd

Teaser kedd #96


Nos, Oni barátunkat befejeztem, nem is értem, mi tartott eddig, és belevágtam új áldozatomba. Szerencsére nem vérzett, csak megadóan szétnyitotta lapjait, és engedte, hogy másfél, azaz másfél oldalt olvassak belőle.
Ez természetesen nem az ő hibája, rövid az ebédidő, és folyton akadnak néhányan, akikkel beszélgetni lehet. Gyakran olyasmikről: mit eszem, mennyire guszta, milyen színes, klassz az ételhordódobozom (tudom) és más hasonló, igazán fontos dolgokról.

Még nem tudom, hogy mit várhatok, mit is várok pontosan Az utolsó bűnevőtől, de biztatóan kezdett, szóval reménykedem a legjobbakban. És nem, nem láttam a filmet, nem is szeretném megnézni, míg be nem fejeztem a könyvet.


Heti teaser:

"Mama azt mondta, átok ül rajtam a folytonos kíváncsiskodásommal. Apa egyszerűen minden lében kanálnak nevezett."

Francine Rivers: Az utolsó bűnevő

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...