2014. április 1., kedd

Teaser kedd #87

Forrás

Tudom, hogy illene valami vicceset írnom, tennem, de legalább olvasnom, csak az van, hogy sosem frusztrált, mit illene. És az is csak most esett le, hogy bolondok napja van. Pedig egy csomó helyen szembe jött velem, de ez olyan nap volt... Az emberek is kicsit bolondok voltak, és az a baj, nem ám viccből. Velük született a difi. Szóval inkább koncentrálok arra, amire ilyenkor szoktam, a könyvre. 

Na, most komolyan nem értem, miért vártam az olvasással eddig! Dan Wells a szívem csücske, a Nem vagyok sorozatgyilkos óta gyakorlatilag örök hűséget esküdtem neki. Még azt is elnéztem, hogy képes volt dísztópiás regényt írni. Pont azt a műfajt, amit alig-alig olvasok. Nem tehetek róla, nem szeretem és kész! Erre jön Wells, és közli, hogy nem érdekli! Mit tehettem volna? Hát ha ezt írta, hát ezt írta. Én meg elolvasom. Mikor is jön a harmadik rész?

Heti ízelítő:   


"Lehunyta a szemét, felidézte a terem elrendezését, és remélte, hogy nem téved el közben."
 "HALÁL."

Dan Wells: Fragments - Töredékek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...